17 april - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu 17 april - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

17 april

06 Mei 2019 | Brazilië, Barra do Garças

Ola!
07.00 uur opstaan.
Douchen, rugzak inladen, ontbijten, Suzanne en Anna Paula gedag zeggen en op pad.
Ong. 600 km, eerste helft prima asfalt, daarna veel slalomwerk. Het is heet. Heel heet. 19.00 uur aankomst in Barra do Garcas. Aan de rand van de stad B&B, zonder ontbijt, de doorontwikkeling van het concept heeft nog wat tijd nodig. We gaan op zoek naar wat eten, centrum is te voet te ver. Jonge kerel aangesproken, na wat heen en weer gepraat met zijn oude Polo inclusief serieuze geluidsinstallatie naar een tentje in de buurt. Prima gegeten en retour in de housePolo. In de B&B is het bloedheet. Een van de 2 slaapkamers heeft airco, hier liggen Peter en Mark. Frans ligt al te ronken in de kamer zonder. Hij is niet met ons meegegaan. De zaak tegen elkaar open zetten, helpt niet veel.. Oké, we gaan het proberen, ik slaap op mijn matje in de woonkamer.