23 mei - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu 23 mei - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

23 mei

23 Mei 2019 | Brazilië, Barra do Garças

Eigen ontbijtje: müsli met yoghurt en verse ananas. Koffiezetapparaat geregeld bij de receptie: goei bakkie!
Lamme dag, beetje zwemmen, lezen, nieuws checken, wat appen.
Voor de lunch naar een eettentje op het strand. Lusten we vis? Mogen we er zelf 1 uitzoeken. Ober komt met 3 (verse, gaan we ff van uit) exemplaren langs. Oké, doe die maar.
Gegrild met salade, rijst en bonen, een kostelijk maaltje!
Wat we de hele vakantie nog niet hebben meegemaakt, gebeurt hier wel: de een na de andere verkoper komt langs. IJs, frutsels, zonnebrillen, jurken, bonbons (!), tattoos, t-shirts, schilderijen, we laten het aan ons voorbij gaan. Maar, ‘sinbad’ heeft iets aparts, hij maakt van een palmblad een mooie bloem en hummingbird. Die willen we wel. Zie foto.

‘s Avonds wederom wandeling naar het centrum, biertje tussen de locals, er zitten een paar ‘speciale’ bij... Hapje en terug via een alternatieve route...
After party op het complex en zzzzzlapen.