3 mei - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu 3 mei - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

3 mei

10 Mei 2019 | Brazilië, Barra do Garças

07.00 uur op. Voorbereiding ontbijt, de rest komt binnen druppelen. Peter en ik gaan om half 10 een ticket scoren. Om kwart over 10 eindelijk een TAP Portugal ticket verkoop balie gevonden, da’s dan jammer, hij gaat pas om 12.30 uur bemand worden.
Bij terugkomst planning wijzigen. De geplande buiten de deur lunch met de familie gaat niet door. We nemen om 12.00 uur afscheid van Suzanna. Zij gaat later in de middag met Anna Paula naar Goias voor een weekendje bij vrienden.
Wij vertrekken naar de luchthaven voor een ticket voor en Peter en het verwelkomen van Anka en Marion om half 4. Peter heeft een ticket en vliegt om 5 uur. Het thuisfront via de app geïnformeerd en verder een beetje lopen en hangen.
Tegen vieren gaat Peter inchecken, de dames laten nog op zich wachten. Goede reis, Peer!
16.20 uur worden door de mannen omhelsd. Op naar den Frans. Tegen vijven ontvangt Frans 2 nieuwe gasten, zijn rol als verteller vervult hij vol overgave. Begin van de avond vertrekken we naar een restaurant voor een afscheidsdiner met Frans. Heerlijk gegeten. Tussendoor nog boodschappen gehaald voor het ontbijt. Terugreis via een centrum Brasilia route om de dames een indruk te geven van de stad, de helft komt niet binnen. Ze zitten achterin te knikkebollen. Lekker sloapen.