19 mei - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu 19 mei - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

19 mei

19 Mei 2019 | Brazilië, Barra do Garças

Uitgeslapen, pas om half 8 op. Uitgebreid ontbeten, even gezwommen in t zwembad en net als we willen gaan wandelen, wordt t donker en begint t keihard te regenen. Na 10 minuten plenzen, trekt het open, zon, en gewoon weer warm. Dus, alsnog. We willen via het strand naar de ‘boom van liefde’, tip van Gislene. Kan iedereen wel wat van gebruiken, toch? Hartstikke veel bomen gezien, ook een enigszins bijzondere, laten we het erop houden dat die t was. Geen idee.
‘s Middags naar t dorp gelopen en op t terras, bij de knul die ons gisteren gegidst heeft, wat gedronken en gegeten. Haventje bezocht, dat op zondag druk bezocht wordt door de plaatselijke bevolking. Leuke foto’s van. Terug naar ‘huis’, ff geluierd, goed gegeten en onze vervolgroute bepaald. Slapen.