25 april - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu 25 april - Reisverslag uit Barra do Garças, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

25 april

09 Mei 2019 | Brazilië, Barra do Garças

25 april
Ontbijten, opruimen en pleite!
9.00 uur in de auto op weg naar Paranatinga, ong. 350 km. Na 10 km een mooi serra uitzicht, ook nog eens het middelpunt van zuid-Amerika. Weer 10 km verder een telefoontje aan Frans van de B&B signorita. Mobieltje onder het kussen gevonden. Oeps, die is van Peter. Een uur later vervolgen we onze weg. Mais, katoen, soja, heel veel soja, honderden kilometers, veul en heet. Lunchen in Primavera, dan door naar Paranatinga. Stukke onverhard, auto gaat de testfase in, op hoop van zegen. Hotel gevonden, prima uiterlijk, het binnenwerk kan er net mee door. Douchen en de stad in, eten en drinken, Peter zijn favoriete maaltje!
Peter terug naar het hotel, wij een fles wijn gekocht, terras gezocht, bier besteld (wijn voor Mark hebben we al). Beetje slap ouwehoeren met de locale en naar bed.