Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

Xavantetrip-pmj-ma

Door: Pmj

16 April 2019 | Brazilië, São Paulo

Ola'
Jonge kleding verkopers proberen nog wat te verkopen, maar ja die Hollanders, willen weer het onderste uit de kan. No deal. Wandelen slapen.

12-04
07.00 u voorbereiding op een flinke wandeling tocht. Frans pikt ons op 08.30 en daarna gids Tiago in het dorp. Half uur rally rijden naar Ponte de Pedra.
De temperatuur loopt al snel op naar 30+. Eerst stuk vlak door het bos daar na gaat het snel rotsachtig omhoog, zweten, onze gids blijkt de minste conditie van ons 5 te hebben. We pauzeren regelmatig, eenmaal op 1200 meter aangekomen, een super mooie plek met een door erosie 80 meter grote rots doorgang met aan de voet een berg water bekken. Kleren uit en zwemmen, afkoelen wat eten en drinken.