Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

Xavantetrip-pmj-ma

Door: Pmj

08 April 2019 | Brazilië, São Paulo

Olá,. Heeft even geduurd geen goede WiFi verbinding.

Super veel te zien over verleden en heden. Verse kokosnoot-melk met rietje gedronken, gerekt en gestrekt met de bus terug naar de pousada badderen en relexen. Op naar de Japaner heerlijk gegeten.
Slapen,22.00u erin 08.30u eruit heerlijk geslapen.

3-04 Gezond weer op ontbijten en pleiten. De Japanse wijk in. Komende viering van het 112 jarig samenzijn van de Japanners in Brazilië, thee gedronken op de verbroedering. Op naar de Kathedraal aangeschoven tijdens de mis, het lichaam van Christus overgeslagen.Wat is ie populair.

Om de hoek de Igreja do Carmo uit 1632 een van de vier kerken na de eerste nederzetting. Op de binnenplaats geluncht.

Banco do Estado de Sao Paulo uit 1939 geïnspireerd op het Empire state. Building. Diverse tentoonstellingen en op de 26e verdieping panorama terras, overweldigend uitzicht.

Wandelen en genieten van alle hectiek, pogingen om een lokale simkaart geactiveerd te krijgen,best lastig,dus we gaan voor de WiFi op onze eigen kaart. Op de weg terug naar de pousada in straat tentje gegeten en gedronken á 75 Reaal. Slapen.