Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

Xavantetrip-pmj-ma

Door: Pmj

16 April 2019 | Brazilië, São Paulo

Ola'

11-04
Standaard ochtend ritueel.
Frans en Susanna hebben ons voor de lunch uitgenodigd, 12.30 op pad, verkeerd gelopen opnieuw beginnen, 13.30 bij de lunch.
Susanna heeft heerlijk gekookt. Op naar Teresina voor buskaartjes, Mark en ik gaan maandag met de bus naar Brasilia, Frans lult als Brugman bij de kaart verkoop maar krijgt het niet voor elkaar. Ze moeten de paspoort nummers noteren en die hebben we niet bij. Plan B maandag kopen.
De Dorpstraat in wat drinken bij het eettentje waar we een paar dagen eerder pizza aten, en ja hoor bij navraag door Peter lag de rest netjes verpakt in de koelkast. Terug naar Cavalcante, Frans zet ons en regelt de gids voor morgen. Op naar huis, wat aanklooie fruit eten badderen en op naar de daghap in ons stam eetcafé.