Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

Xavantetrip-pmj-ma

Door: Pmj

15 April 2019 | Brazilië, São Paulo

Ola'
10-04
Rustig opstarten brood halen koffie zetten,wasjes doen, het duurt twee dagen voor het droog is,bij Mark vier die laat het ook bij regen buiten hangen.
Peter kijkt uit naar de wedstrijd Ajax- Juventus eind van de middag.
Begin van de middag op naar Frans en Susanna, lekker verse vruchten sap. Peter in gesprek met Suzanna, Mark en Frans werk overleg in de werkplaats annex weedhok, ik probeer de blog van materiaal te voorzien.
Het begint flink te regenen en wel de rest van de middag. Tegen vieren op naar het dorp,VOETBALLEN we vinden een leuk eettentje met scherm en het juiste Sportpakket.
Leuke wedstrijd, na afloop eten en de wedstrijd met de aanwezigen analyseren. Zijn ook zeer tevreden over het spel. Het is droog op naar huis.a

• 15 April 2019 - 14:30

Marion:

Peter alweer wat beter?

• 15 April 2019 - 17:56

Gerda:

Ha Brasilian Boys! Dank voor het spannende reisverslag... Is het gezellig en hebben jullie het leuk bij Frans?
    Hier wordt het weer weer beter; op naar het voorjaar. Hoe gaat het met je portugees Peter? Veel liefs, Gerda en groetjes van Hanny die nu bij mij is.