Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu Xavantetrip-pmj-ma - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

Xavantetrip-pmj-ma

Door: Pmj

12 April 2019 | Brazilië, São Paulo

Ola’
Douche schone kleren en we zijn weer het mannetje.
In de Dorpstraat bij een van de weinige open eettentjes pizza gegeten, heerlijk 3 verschillende de kokkin vraagt drie keer of we echt een grote willen, jaar hebben veel honger.
We schamen ons de ogen uit de kop er blijft bijna 11/2 pizza liggen.
Tijdens het eten klinkt muziek uit een zijstraat. Afrekenen richting hotel wandelen Mark loopt door Peter en ik naar de muziek. Aan de rand van het dorp bij het voetbalveld feestje van +/_ 200 man dorpelingen jong en oud eten drinken en dansen uit een mega Pick- update truck volgepakt met speakers komt salsa achtige muziek, fijn sfeertje, wat sterke drank tot ons genomen, wij zouden het obstler.
Lekker slapen.

• 15 April 2019 - 18:08

Gerda:

He B.BOYS. Wat leuk, een echt feest. Dank voor het verslag sjon!