xavantetrip - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu xavantetrip - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van xavantetrip-pmj-ma - WaarBenJij.nu

xavantetrip

Door: pmj

10 April 2019 | Brazilië, São Paulo

Ola`
Taxi naar het hotel om de rugzakken opte halen en richting bustation.
22.oo u bussen naar Brasilia aankomst 05.00 u.

7-04

Brasilia komen we later nog, dus 10.00 u bus naar Teresina De Goias 16.00 aankomst bij benzine station in de lange dorpstraat nog nooit een sanitaire ruimte gezien, zo modern clean en functioneel ik kon het niet geloven.
Peter en ik de dorpstraat in opzoek naar een slaapplek en gevonden.
Peter blijft achter met barstende koppijn van de busairco, ik terug naar Mark en bagage.
In 35 graden+ gaan we niet een extra rugzak van 18 kg lopen.
In een zijstraat met een pick up voor de deur de eigenaar zover gekregen,dochtertje van 2 jaar mee op de voorbank moeder had wat anders te doen, bagage in de bak wij op de voorbank erbij, ik heb er een foto van mooi tafareel.

• 11 April 2019 - 03:46

Marion:

Ik probeer me er een voorstelling van te maken, maar met een foto is dat een stuk makkelijker

• 11 April 2019 - 03:46

• 11 April 2019 - 04:44

Marion:

beetje overdreven, 5 x dezelfde reactie, was niet de bedoeling, maar krijg ze niet verwijderd....